1, 2, 3 credits

Vilken dag alltså! Min kära läsare, detta inlägget innehåller händelserna över min dag, så nu vet du om du inte vill gå in mer i detalj om vad som har hänt :)

Jag har kirrat en till liten sötvovve som jag ska passa om dagarna, det känns gött! Eftersom jag ska gå ut med den, och måste gå dit för att kunna gå ut med den kommer jag få relativt bra konditionsträning. Finns inget bättre än att röra på sig, love it :) Lite komiskt att hunden jag ska passa heter samma sak som min vän Madde. Fint ska det vara! Som ett plus fick jag en ny kontakt som ska titta runt lite efter ett riktigt jobb till mig. Hur schyst är inte det?

Egentligen har det inte hänt så mycket mer. Jag skulle åkt till Stayhard-butiken i stan men så blev det inte. Fick dock syn på en snygg P när jag kom hem från Madde (hunden) eftersom han hade gjort ett stiligt inköp...

Jag har lyckats göra mig själv väldigt stolt idag också! Storhandlade när jag kom hem, men inte i den affären alldeles utanför lägenheten... neeej, jag tog en 10 minuters promenad för att komma till näst närmsta mataffär och handlade där istället, sedan gick jag hem med mina härligt...tunga..matkassar. Men det som gjorde mig mest stolt var att jag inte köpte godis, och inte heller onyttig dricka eller så. Jag köpte bara vad jag behövde (once in a lifetime-grej typ, hah).

Har du sett The Expendables? - Jag och P ska se den ikväll. Hoppas den äger! Blir nog en liten recension på den sen!

Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0