Dancing queen

puufff, hemma från en sjuhelvetes bra danslektion! efter att ha hjulat och stått på händerna kan jag knappt skriva ordentliget på tangentbordet. mina armar skakar!! haha..nåja..har inte mycket muskelmassa att skryta om här inte.

imorgon kommer mamsen och syrran hit (obs! mamma tar med sig sin galna vän, vilket gör båda två helt sjukt galna). vi ska gå på bokmässan tillsammans. undrar hur många vänner jag behöver skämmas inför? hihi, nej nu ska jag inte vara sådan. min mamma är av ett mycket speciellt släkte, men hon kan vara riktigt roande.
well, nu vill jag ha patriks godis...

moaha


moahahahah.

Kommentarer
Postat av: Baso

svar: det är nästan så jag skäms :P släng den vetja!

2010-09-25 @ 08:08:52
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0