Dutty, dutty, duh duh duh duh, dutty

Long time no see, bloggen!

Jag har varit lite oinspirerad den senaste veckan.. men nu kanske det drar igång ingen!
Senast handlade om att jag skulle träffa syrran och mamma, det gjorde jag. Vi gick på bokmässan tillsammans och jag köpte två böcker där.
1. 365 saker att göra (mycket behövlig!!)
2. Personlighetsträning, "Inspirationsboken". (kanske blir bra för bloggandet om jag läser lite mer i den)

Jag får göra lite mer reklam för dem sen, vill bara gå igenom allt lite snabbt nu :)

Efter en trevlig dag på mässan följde jag med hem över helgen. Jag upptäckte att min pappa har skaffat världens gulligaste kattunge! (bild senare). Visstja! Jag köpte nya skor på vägen hem också. Bland annat ett par till dansen eftersom min danslärare inte blev så glad när jag hade uteskorna på mig i danslokalen. Ajabaja!! Inte nog med att jag köpte 2 par skor, jag fick ett par av pappas fru också. bilder will be posted.

Helgen spenderades vidare med syrran, mycket skratt och mer godis(?) haha. Vår nya tradition är att måla naglarna tillsammans eftersom hon råkar samla på hela depend-serien och har ett jädrigt stort urval av färger.
Fick rensat mina gamla saker som låg i mammas förråd också. En sopsäck åt eldhögen, en sopsäck kläder till mig..osv.

Vill också meddela att jag under hela helgen klagade över min jädra träningsvärk!! (daaaaansen kaanske? JOO)


Väl tillbaka i götet blev det mer jobb, mer jobbsökande, en lättirriterad pojkvän, och inga pengar på kontot.

Idag är jag glad iallafall. Och det är tydligen positiva dagen idag. Jag har hjälpt en gammal tant att bära sin laptop-väska, hälsat glatt på sura familjer som går i vägen där man ska cykla m.m.
Höjdpunkten var dock dansen, (och löningen).

Nu ska jag inte underhålla dig mer med mitt dravel om allt möjligt.
Ha en bra helg!! :)

Kommentarer
Postat av: Fabianfride

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-10-17 @ 07:13:27
URL: http://fabianfride.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0