Kramas mera!

I gymnasiet gjorde jag ett projektarbete som handlade om mobbning. Jag inspirerade mycket av The hug campaign, skapad av Juan Mann.
Hur som helst, min undersökning gick ut på att se om man kan motverka mobbning genom närhet.

Jag och mitt lilla crew drog in till centrum och kramade människor som var emot mobbning, därefter fick de besvara en enkät som handlade om just närhet och mobbning.

Resultatet blev att de flesta tror att mobbning kan hindras genom närhet (och kramar.) Så folk, gör varandra en tjänst: Kramas mera! :)
Kramarna hade en positiv effekt på majoriteten av de som deltog i undersökningen.

Så sätt igång! :> nu ska jag krama min älskade.

The hug campaign


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0