morgonpigg goes morgonseg?

Det är farligt att leva arbetslös student i dagens samhälle! Blir man en segröv eller blir man? huuuh, att behöva stiga upp halv 8 idag gick hyfsat bra eftersom jag var rädd att jag skulle somna om och missa mottagningen av ett par hundar (du vet sådär när man vill sova fast man inte kan för man börjar spänna musklerna omedvetet, bli stressad och nästan få ont i huvudet). Nu ligger de två så fint bredvid sängen, på sin filt och halvsusar. Ska jag krypa ner i sängen igen eller inte?? Åh..

(tänkte här statuera ett exempel på hur jag ligger i sängen ibland när jag sover, men eftersom bilden fortfarande ligger i mobilen får vi nöjas med denna snitsiga parantes..om det fyller någon större funktion vet jag inte, men nu vet du att jag är lat och inte orkar lägga in bilden i datorn. Jag tror jag ska sova nu....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0