Salt, och socker.

Nyttighetsdagen. Jag har ätit och gjort de mest onyttiga saker man kan tänka sig.
1 Frukost - Negerbollar (är detta ens lite okej??)
2 Fika - Gifflar (hur kommer detta sluta??)
3 Middag - McDonalds.......(observera att jag tog den onyttiga bearnaise-dippen, men den 'nyttiga' apelsinjuicen)
4 Kvällsmat - Lösgodis

Jag har åkt kollektivt hela dagen, och typ gått 100 meter sammanlagt.

Risken finns att jag kommer dö i sömnen efter denna dagen, MEN om jag inte gör det ska jag börja min träning imorgon...vilket jag ser fram emot (om jag inte dör dvs)

Annars, idag fick jag lära mig en ny rutt, nämligen den hem till Maddes nya lägenhet. Träffade även hennes tvilling Verre där som jag inte har träffat på hur länge som helst. Hann inte vara där så länge dock innan vi skulle in till stan och titta på Salt. Den var grym! Lite annorlunda story tycker jag, men sånt kan ju vara skönt också. Angelina spelar action-girl så bra va. Hon passar verkligen in på rollen. Den är pyttelite sorglig...eller så kanske det bara är jag som är blödig. För övrigt en bra actionrulle. Inte sådär överdriven som många amerikanska filmer kan vara. Gå och se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0