Olympia-lördag, yada yada

Dagens plan: Så idag är det olympiatravet, och min kära mor har gett mig ett hästägarkort vilket betyder att jag går in där gratis. Jag funderar på att göra det.. Men..ja..jag är inte så väldans hästintresserad, och det är roligare att gå dit med sällskap. Jag får helt enkelt vänta tills Madde slutar jobbet, sen kaanske vi åker och kollar på finalen i alla fall.

(Dock om jag får riktigt tråkigt här hemma drar jag nog dit tidigare)
Nu först ska jag duscha och städa.




Kvällsplaner: Ikväll ska jag överraska min älsk-P med att ha på mina nyinköpta underkläder. Vi ska ha filmkväll > Tron Legacy, och jag har tänkt att..jag i alla fall ska dippa minimorötter i rhode island dipp, äta popcorn (med kanel på??) och även pistagenötter. Nyttigt eller?!

Övrig info: Efter nästan 2 veckors arbete har jag nu träningsvärk min träningsvärk, så det känns verkligen jätteskönt att få vara ledig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0