Som att fiska på Berings hav?

Jag undrar, om det känns ungefär så här att ha fiskat kräftor på Berings hav i 24h?

Jag kommer fram till : nej, för jag är faktiskt inte blöt (inte av havsvatten i alla fall)

Denna natten har alltså varit en av de sämre. Jag försöker verkligen komma på positiva saker med den, men..det tar emot lite.

- Fint väder? - ja
- Inga klagomål? - nej

Så det var ju bra

Punktering? - ja
Blåsigt? - ja
0439796 olika tidningar, lappar, kuvert och paket att hålla reda på? - ja
Mer än dubbelt så många tidningar jämfört med vad det brukar vara? - ja
Springa högst upp i ALLA trappuppgångar? - ja
3h extra arbete? - ja

Inte vet jag..men det känns som att det nagativa tynger ner liiiite mer än det positiva. Men som sagt, bra väder i alla fall. Tänk om det hade regnat till råga på allt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0