Tacka och ta emot?

När jag var 17 år (nu är jag 20) var jag ute med vänner och bekanta för att mysa på stranden. Vi badade och solade på dagen, eldade en lägereld på kvällen och tältade sedan över natten.
Då säger frågar en tjej mig när vi sitter ett 10-tal pers runt elden - Hur gammal är du?
Jag svarar - 17
Hon - VAH?! Jag trodde du var 13!!?

Haha, jag menar, det kändes näääästan som en förolämpning när jag satt där och var vuxen mer eller mindre. Skulle jag verkligen se 4 år yngre ut?!

Och sedan idag på jobbet, kom en arbetskamrat fram till mig och frågade hur gammal jag var.
Jag - 19...20! Menar jag.. (blir lite förvirrad, fyllde nämligen 20 för bara en månad sen).
Han - Jaså?..Jaha, du ser ut att vara...15-17 typ. Det trodde jag..

Alltså?! Ska jag ta det här på ett bra sätt? Att jag ser barnslig ut, eller vad är det frågan om?
Hur ska jag göra för att se äldre ut? O.o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0