Vad i? Dubbelgångare eller?

Jag gick, hade mobilen i handen och fick syn på ett typiskt skolfoto på en blond tjej. Fotot låg jag i en buske i närheten av området där jag bor. Jag stannar till och plockar upp det.

Det första som slår mig är att den blonda tjejen ser ut EXAKT som en av mina syskons kompisar. Det läskiga är bara att när denna kompisen väl är i Sverige befinner hon sig 22 mil härifrån. What?? liksom. Tack vare detta foto har jag nu stämt träff med pappa och hans fru på Skype för att konfirmera hur JÄDRA lik denna tjejen är mina syskons kompis.

Jag menar; tänk om det är hon på bilden? Vad tusan gör den här, 22 mil bort? SJUKT jävla konfunderad är jag.

*tittar på fotot*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0