Vila var ordet. ÄR ordet menar jag..

Doktorn ville att jag ska vila hela veckan ut.

Men detta vill jag
- Träffa en kompis
- Fika i stan
- Shoppa
och sist men inte minst
- gå på bio.

Som sagt.... vila. Kul. För jag har tillbringat hela dagen med att kolla på serier, logga in på mailen med jämna mellanrum för att se om jag fått svar på lägenheter, äta kaka och mat..och kaka igen, sminkat mig trots att ögonen och näsan rinner. Det var nog allt.

..jag har även diskuterat självkritik med min vän Elvis.

Jag tycker att man ska älska sig själv för den man är och den man strävar efter att bli. Min vän Elvis strävar efter att bli en klokare person. Och vad kan jag säga, det är smart. Visdom är en bra egenskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0