Ytterst..stinkande natt på jobbet

Jag vet inte varför sådana här händelser verka hända just mig, men

idag gick jag upp i en trappuppgång (eftersom det inte går att undvika i mitt jobb)..och kom fram till att;

DET STANK KÖN. Jag menar verkligen STANK. Och min första tanke - Hur? Min andra - Fyfan vad äckligt, jag vill inte veta.

Händelse två: Jag hittade droger på väg från jobbet. I know their stash, typ. Känns konstigt att ha sett det. Hoppas ingen smyger på mig bakifrån inatt och har ihjäl mig bara för att jag vet. I really hope not.

Kommentarer
Postat av: Emelie

men isch!! storstäder är bra mystiska ibland! =o var försiktig <3

2011-04-06 @ 23:01:19
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0