Klättrar

Dags för en update! Dör det har faktiskt hänt något nämnvärt i mitt liv nu. Visst, semestern! Den har varit fin. Exempelvis har jag träffat farmor för första gången på 7-8 år. Sedan har jag såklart varit hemma i småland! Som ett fint avslut tillbringades sista semesterdagen på Borås djurpark.


Nåja, & nu är det så att jag ska klippa mig imorgon. Brukar vantligtvis göra det hos min favorit-lärling men plånboken säger att den inte har råd, så ska testa ett annat ställe. Jag har inte bestämt än om jag ska klippa kort.. Har funderat på det i hundra år känns det som men har fortfarande inte vågat! ^_^
Den andra händelsen är att jag ska flytta till ett eget rum i slutet av månaden!! Har bott som inneboende hos min pojkvän och hans familj i snart två år nu och jag delar rum med min älskling. Men som du kan förstå blir det lite påfrestande när man dessutom jobbar på samma ställe. Därav; en liten flytt! Ska bli spännande! Det känns redan lite konstigt, men det går nog över! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0