Goefredag

JA-ja-ja-jaaa - som den lilla dinosaurien i "landet för längesedan" säger. Haha, en gammal goding som jag tittade på ofta när jag var liten.

Goefredag heter detta inlägget av en anledning. Och det är att jag har hunnit med så mycket idag bara för jag gick upp kl 06 och har varit ledig resten av dagen.

Vad har jag hunnit göra då? Jo, jag har hunnit vila, gå ut på två promenader á la 2h, boka biogrejs med vännen Madde, sökt två jobb.
Det var allt. Oj, jag trodde det var mer! Men det kommer.
Bion blir Trassel 3D som har premiär idag! Ska bli kul :> Kommer även åka in och köpa en handväska innan bion.
Jag har nämligen aldrig ägt en riktig sådan!



Då får jag önska dig en trevlig fredag! Nu ska jag duscha och göra mig fredagsfin ;> Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0