Löftet med stort L

Ja, det är faktiskt såhär att jag blev sjukt sugen på att förbätta mig själv *lång paus*...IGÅR.

Haha! Men jag hann göra ett litet kontrakt med mig själv, vilket innebär: trappa ner på sötsaker, börja träna, och äta hälsosammare. Denna eftermiddag börjar med sötsug och nu är jag sugen på choklad.

Hur många gånger har man inte lovat sig detta?! Åh, jag ska förihelvete klara det denna gången! Och inte bara det, även hålla fast vid mina mål. Så..om jag misslyckas har jag skämt ut mig. Där. Du ser. Men jag ska klara det, för jag är grym!

För övrigt åker jag till småland idag igen, för jag ska på kalas (och efter detta inlägg inte roffa åt mig av alla kakor som det kommer bjudas på). Kan bli lite glest med uppdateringar under helgen.

Ha det så bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0