Min rympa har höpp-höpp:at

Fint att äntligen få komma hem en stund!! Nu sitter jag här nyduschad och tar det lugnt en timme innan nästa stopp.

Nattajobbet gick bra. Min rympa har höpp-höpp:at i trapphusen och mina ben säger: nu vill vi vila!



Men vet du vad jag säger då? - Hell noes, vi ska shaky shaky på dansen ikväll!
Tror jag har gått ner minst 24+809589 kilo idag. Hoppas jag inte försvinner. Måste äta mer.

Ps. Har hållt på Löftet med stort L. Inget godis här inte. Inte överkonsumtion i alla fall. En itsy bitsy choklad efter middagen är helt okej. : >

På återseende! Take care <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, hoppas det har gått bra för dig att jobba! =).. du är så duktig som lägger dig i tid ;) haha

2011-02-25 @ 21:55:15
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0