Nu har äggen kokat way too long, och jag skriver alltid rubriken sist.

Hemma efter helgens äventyr!

Äventyr och äventyr vet jag inte om man kan kalla det. Men jag har haft det lugnt.. Som vanligt brukar jag passa på att träffa kompisar och sådär när jag är hemma, så det har jag gjort. Jag har busat med pappas katt också. Han snodde min kvällsmacka i fredags, Texas den Tjuvaktige.

Nu sitter jag framför kära bloggen, men nymålade naglar i havsblått, och väntar på att äggen ska koka klart. Bäst-före datumet har passerat, men vad jag vet kan man äta dem långt efter det ändå. Det återstår att se..annars blir jag väl sjuk igen ^_^ Heh

Aja, gött att vara tillbaka även om jag gääärna hade stannat hemma ett tag till! Plikten kallar nu för tiden..när man är vuxen.

....ps. jag är inte hemmafru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0