Tjillevippen

Tittade på Tangled igår då. Den var jättesöt!! Du borde se den! Som alla disneyfilmer har den humor, kärlek, "de goda mot de onda" och musik. Myspysfaktor på det. :)


Men det var inte det jag skulle skriva om nu. Skulle säga att

- jag gick för att köpa mig en PS-bok. Alltså photoshop. Butiken hade tyvärr inte den jag letade efter och
därför, inträffade ett mycket ovanligt fenomen. Jag köpte nämligen ett par nya skor och en handväska. Haha, men du kan tro att det tog tid innan jag bestämde mig för att jag skulle köpa dem! Det är mitt smartare jag som (på senare tid) tycker det mesta man köper än onödigt sålänge det inte handlar om mat.  Men men, jag behövde både en ny väska och nya skor så ingen alltför onödig konsumtion trots allt. Bara lite. Mest ångrar jag att jag inte köpte godis på tillbakavägen. Haha, typiskt mig antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0