Dreamy

Hahaha, vad hände mig nyss??

Jag har feber och är sjuk, så jag går och lägger mig lite då och då när jag känner mig trött och seg i huvudet. Jag gick till sängen och somnade. Sedan lägger sig P bredvid mig så att jag vaknar. Han frågar om jag ska sova mer och jag "nej". Fast sen ligger jag såklart fortfarande kvar.

Och nu till det roliga!
Jag drömde att jag gjorde kakor (har nämligen kollat på cake boss den senaste tiden, det är en serie om ett bageri/konditori. P frågade mig "men är du säker på att jag inte ska väcka dig om en stund igen?"
Jag svarar "nej, P. du kan inte väcka mig när jag drömmer om kakor"

Sen går det några sekunder
han: "HEEELT säker på att jag inte ska väcka dig? en senast-tid??"
jag "okej, jo..om jag inte sitter fast i en kaka".

Och jag menar!!! Jag var vaken, men drömmen var kvar i huvudet..
han frågade vad jag menade, och jag upprepade mig igen. SEN upptäckte jag att det var drömmen jag pratade om, och började GAPSKRATTA rakt ut.

"ja, om jag inte sitter fast i en kaka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0