Dancin in the streets

God kväll!

Återigen sitter jag här. Med en godisskål bredvid mig och en serie på nedladdning.
Det är ungefär så mina kvällar ser ut nu för tiden. Men Imorgon börjar streetdance-lektionerna igen. Är jag laddad inför det eller?! :D YOU BET. Kommer dansa loss och njuta av livet. Aaah *drömmer mig bort*

Vill faktiskt uppmana dig som funderar på att dansa, att du absolut borde testa det! Det är skitkul, man tränar utan att man märker det, förbättrar koordinationen och konditionen, får bättre självkänsla osv osv. Man blir HAPPYFACE :>

Jag har dansat bugg tidigare, och det var ganska kul, men övergick några år senare till streetdance istället. Kände att jag ville uttrycka mig genom dans och den musik jag gillar att lyssna på. Tycker streetdance är en asball dansstil och jag roas lätt av den. Kan inte påstå att jag är någon stjärna på det jag gör, men övning ger färdighet - OCH, det viktigaste är att man har kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0