Drömtydning

Inatt drömde jag att jag tappade mina tänder!

Tydligen ska det var ett tecken på att man är rädd för förändring, eller att man inte riktigt har kontroll. Typ att jag måste göra ett viktigt val i mitt liv som är avgörande för min framtid.

Grejen är att jag inte alls var rädd i drömmen, som de flesta verkar bli första gången de drömmer detta.., istället blev jag förvånad. Men det kanske inte alls har någon betydelse.

Jag tror jag vet vad den här förändringen är, men vi kan väl bara hoppas att det går som det ska.

Kommentarer
Postat av: Emelie

det är läskigt att drömma att man tappar tänderna! =S har jag gjort flera omgångar!

2011-01-08 @ 14:37:38
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0