im at the top of the world - reversed.

Gah

vilken jädra dag! Jag förstår inte hur jag ska hinna, och orka med allt jag ska göra ikväll.

Efter extrajobbet åkte jag direkt för att storhandla (kärlek). Skrev matlistan påväg till affären. Sen hem, packa upp allt, lägga varor i fryspåsar, fixa och dona i frysen, packa packa bla bla. Efter det: ringa grannen och planera lite stuff. Då råkar hon vara en pratglad sådan, så min tid gick åt att lyssna på henne. No offense, grannen. I like you :)

Nu: betalat hyran, chop chop! Väntar på att maten ska bli klar. Måste duscha innan klockan slår 19.30.

Kl 19.30 ska jag bege mig till dansstudion. Där blir det en timmes dans. Och man kan räkna med ca 30 min att komma hem igen.

Och hur lönt känns det att duscha innan man ska träna? Inte speciellt lönt.
Hur skoj blir det att duscha när jag kommer hem från träningen? INTE så skoj..




Imorgon: Upp kl 05.30. Uj uj uj...

Duscha imorgon kl 05.00 då? nej tack...

Förhoppningsvis blir det inte så hektiskt om jag lämnar bloggen, fb, msn... datorn nu snart..strax...ska bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0