Konstiga efternamn på fejjan


Brukar du också chilla omkring på facebook när du har tråkigt?  Well, det gör i alla fall jag.. och under den senaste tiden har jag sett så många annorlunda, konstiga, roliga efternamn att jag tänkte göra en liten lista.

Jag orkar inte göra min lista längre än vad den är, så nu drar jag igång!

Vico presenterar härmed de knäppaste efternamnen på Facebook!..Inte i någon speciell ordning.
(om du heter något av detta, ta inte illa upp)

1. Nissen - haha, är det bara jag som tänker på en tomtenisse?

2. Bronsman - aka smed? :P

3. Paradis - men vadå underbart efternamn!

4. Knapp - eller, som jag tycker..knäpp.

5. Sulasalmi - aka salami

6. von Elfenben -oj oj här var vi fina i kanten.

7. Knorrin - knorr

8. Degen - hur chill efternamn är inte det då?? haha, Degen, Michael Degen. vilken deg?

9. Paijkull

10. Privat - Private Privat! - Yes sir, yes!.. eller; vad är ditt efternamn? - privat.

11. Garn - första tanken: en gammal gumma

12. Björnbär - låter ganska sött..typ, om man inte tänker Björnens bär..istället.

13. Klitte - pahahaha

14. Stridsberg

15. von Hagen

16. Seger - och vad har du att säga om detta?...Seger?..

17. Calmerklint

Då får vi se om jag kan hitta några fler intressanta efternamn i framtiden.. Om inte du hinner före förstås.

Kommentarer
Postat av: Emelie

degen och klitten var ju bäst xD

2011-01-25 @ 23:13:07
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0