Kurraglömma

Tänkte på en sak typ..igår eller något.

JAG SLARVAR ALLTID BORT MIN MOBIL!! Jag undrar bara då, är jag den enda??

Jag förstår inte vart den tar vägen ibland.

Ställen man bör leta på om man heter Vico och är slarvig med just mobilen:

- I sängen. Det är där den hamnar efter jag har stängt av alarmet på morgonen nämligen.

- På skrivbordet. Där hamnar den OFAST när jag sitter vid datorn då.

- På P:s skrivbord. Där lägger jag den när jag kommer in i rummet efter att ha varit ute. Oftast...

- I byxfickan. Eller nej, där har jag den nästan aldrig.

- I jackfickan. Det händer att jag glömmer ta ut den därifrån när jag har kommit hem från w/e.

- På fönsterbrädan. För det är där jag lägger den varje gång innan jag ska sova på kvällen (lite rutin på grejerna trots allt).

- I kontorsstolen. OM det är så att jag behöver ladda den. Alternativt; i sängen.

- I köket. Om jag har lagat mat.

- Toa. Om jag sminkat mig.

- I hallen. De gånger jag klär på mig ytterkläder, skor, blabla..

Man kan säga att jag inte har någon koll. Men jag vet ju i alla fall ungefär var jag bör leta då. Haha.

Och för din information, så har jag läget undet kontroll för tillfället. Mobilen ligger på skrivbordet, precis som den borde göra enligt min lilla lista här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0