Modeling

Tjena hejsan!

Jag älskar mitt liv! Speciellt idag..

Fy tusan vad bra säger jag bara!

Jag har ju snackat tidigare om att bli modell. I lördags förra veckan var jag på en casting och fick även ett kontrakt! Idag åkte jag till studion eftersom jag ville ha en vecka på mig att fundera över om jag skulle skriva på det eller inte.

Mitt val blev, efter mycket om och men, ett nej pga ekonomiska skäl. Då fick jag reda på att fotografen faktiskt hade framtida planer för mig trots att han ännu inte hade fått mitt svar. Vi kom överens om att jag kan kontakta honom när jag vill, om jag skulle ångra mig, och att han behåller mina bilder i Arkivet.


- Alltså, nu behöver jag bara ett jobb så jag kan dra igång!! Känns grymt bra helt enkelt.

ciao


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fasen vad nice med modelljobb! =D.. prova adda mig på min nya msn om du vill och orkar: [email protected]

..så får vi se om det vill funka för en gångs skull!

2011-01-15 @ 17:04:43
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0