Social..jaaaaa!

Det här tycker inte jag är okej...


Jag kommer hem och är på skitbra humör. Sminkar mig, byter till bekväma men snygga kläder, gör en förbättring på frisyen, bakar kladdkaka..och förväntar mig en awesome kväll med mys, skratt, kittel och film.

Men vad som händer

P går och lägger sig klockan 21.
Ingen awesomeness, ingen film...inget mys..inget skratt, inget kittel.


Försöker göra det bästa av situationen, letar febrilt efter en social själ på fb eller msn.
Vad möts jag av: - Ska gå och lägga mig nu.

Fint. Här sitter jag skitsnygg, redo för action, ANY ACTION.
Ser ut som jag ska spendera kvällen framför grey's med en kladdkakebit i handen och självsäkerheten på topp.

(egentligen funderar jag på att sova..men det vore synd att tvätta bort sminket REDAN. HAHA, problem.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0