Är man rastlös..ah, då är man det.

Har varit i det underbara vädret nu i eftermiddag med en kompis. Det första som händer är dock att jag åker in till stan för att möta henne EN JÄVLA TIMME FÖR TIDIGT. Så det var ju..inte så kul. Det är exakt sådant som händer om man sitter hemma, väntar på något och samtidigt är väldigt uttråkad.

Vad händer 5 minuter efter jag kommit tillbaka hem? - jo, hjärnan går på högvarv och försöker lista ut vad jag ska hitta på härnäst.

Grejen är att jag inte kommer på något. Vill ju helst vara ute, men har liksom inget ärende eller något.
Men igår var i och för sig ännu värre! Jag vaknade kl 6 och hade absolut ingenting att göra.

Det slutade med att jag åkte och piercade naveln! Jag är otroligt nöjd med det valet :> yay me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0