Det är inte stökigt, jag har bara ett system där allt ligger överst.

I brist på sysselsättning (jag vet, jag är askass på att utnyttja min LEDIGA tid) bestämde jag mig för att rensa ut saker ur mitt och P:s rum idag. Det känns som att...hur mycket jag än kastar finns det lika mycket kvar i rummet. Evighetsgöra kallas det! Så ska man ju bli lite sådär halvt sentimental också. "aaah, jag kaaanske kommer ha nytta av denna tidningen i framtiden." "hm, denna nyckelringen är ju ganska söt.. även om den har legat här i två år nu, så kanske kommer jag börja använda den en vacker dag"

BULLSHT, Vico lilla. Kasta, kasta och åter kasta!

Men som sagt...det blir att rensa imorgon också. Har tappat lusten lite nu..eftersom jag ska sova om 3h.

Ching chong ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0