Ett styck kommentar till mig..eller 34593485 stycken

Såja, nu är jag hemma igen. I helgen var jag i småland och träffade familj och vänner. Det var verkligen jättemysigt!
Jag hade grillkväll med syrran, festade med några kompisar och sedan var det chill för hela slanten. Man blir ju lite av en död fisk när det är så varmt ute. INTE för att jag klagar! Älskar sommarvärme :> (är faktiskt lite mesig och går fortfarande runt med jacka och långbyxor! haha)

Syrran och jag har en tradition varje gång jag är hemma. Hon samlar nämligen på Depend-serien så vi brukar alltid måla våra naglar. Denna gång målade jag gula med vita streck på. Det ser ganska proffsigt ut! I alla fall tycker jag det nu när jag har fått massa kommentarer om det på bara 3 dagar.

"åh vad fina naglar, vart gjorde du det?"
"häftiga naglar"
"snygga naglar, du kan ju!"

A-aa. Sen är det lite komiskt att alla kommenterar naglarna när man kommer med nyfärgat och stylat hår! Men alla kan ju inte veta det :)
Huuuh, nu är datorn varm, och jag med.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0