F-A-N

Varning för ett
ganska
patetiskt
gnälligt
besvärligt
inlägg




Ibland undrar jag varför jag inte tänker?! Åh, jag är så himla korkad. =( Får ju spel på mig själv! Så att jo.. ångest på hög nivå nu. Vet inte vad jag ska ta vägen. Och vad gäller det?

Jo, att jag ska jobba extra imorgon. Sååå töntigt. Vad håller jag på med?

Hatar när jag inte tänker färdigt. NEj nej, utan jag vill spela sk. hjälte och jobba extra när jag typ, INTE ALLS VILL, och ännu värre, inte alls kan!! Åh *ångra*


Jag kan tänka mig hur jädra patetiskt detta kommer låta imorgon när jag läser det efter jobbet. Men skit samma, för just nu är det bara F-A-N och så tänker jag känna. USCH. Kan inte tänka på något annat nu. Korkade Vicojävel.

(Tack bloggen för att jag får använda dig som slagpåse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0