Ångest; är ett bra ord på känslan.

Måste...... ventilera.

Jag orkar inte....Jag orkar verkligen inte.
Jag vill bara sätta mig i ett kolsvart hörn och gråta. Herregud. Och vad beror detta på?

- Jo, dels jag har ju jobb nu. Och jag stiger upp kl 01 för att jobba till 16. Med tanke på att det är mitt första jobb tycker jag det är sjukt svårt att "ställa om" kroppen efter att ha pluggat och sedan inte gjort något speciellt om dagarna. Det är både psykiskt och fysiskt påfrestande.

Dessutom är det dans ikväll, och jag har enorma svårigheter med att bestämma om jag ska dit eller inte. Dansar jag, betyder det att jag endast får 3h sömn innan jag ska jobba (vilket säger sig självt att min prestation kommer bli negativt påverkad). Jag blir bara så ledsen. Dansen var verkligen mitt allt innan, men nu känner jag bara att jag MÅSTE dansa...och det är ju inte speciellt kul. =/

Hatar att jag blir så jädra medveten. Jag kan inte tänka på annat än jobbet. HELA TIDEN. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH. Jävlapissångestförsvinn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0