Total förvirring. TOTAL.

Hahah, det var bara så himla knäppt igår innan jag skulle gå och färga håret.

Jag stod i hallen, på väg ut..men då ringde telefonen samtidigt som jag höll på att skriva ett sms. Jag svarade i tele och det visade sig att det var min mamma. Vi babblade lite, sen la jag på luren. Jag hade inte hunnit lämna lägenheten.

Sen...SEN glömde jag bort vart jag hade lagt mobilen (-är det någon som fattar vadfan som just hände?-). Jag letade efter den. Gick in med skorna, kollade vid datorn, i köket, på tvbordet och i soffan. Jag gick tillbaka till hallen, la mobilen på hallbyrån (observera att jag höll i den under den tiden jag letade efter den i hela lägenheten!!!!), och sen tog jag mina husnycklar... OCh det var då jag upptäckte mobilen, på hallbyrån, där jag alldeles nyss hade lagt den. Du kan ju tro att jag fick flipp på mig själv när jag insåg min obeskrivligt korkade dumhet!

Mene..det hela slutar med att jag skyller på trötthet. Och på mitt halsvirus, som gör att allt känns jobbigt och segt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0