Det ska va' gött å leva, annars...?

Hej hej!

Gör en liten update idag då. Har tvättat mina kläder nu om någon undrar ifall jag går runt och luktar skunk (det gör jag alltså inte).


Idag ska damen ventilera.
Jag har bara ett jobb denna veckan, plus att jag är ledig på torsdag. Det betyder att jag är ledig alla dagar hela denna veckan.
GÖTT!!!

Fast nä.
På ett sätt är det ganska jobbigt. Jag blir fruktansvärt rastlös fruktansvärt lätt. Så nu försöker jag mer eller mindre att boka in massa saker för att hålla mig upptagen. Jag lyckas inte jättebra..


Det slutar väl med att P slår mig med en stekpanna för att jag ska sluta grina och sura över hur tråkigt jag har, haha.
Skämt åsido.

Idéer just nu:
Åka till IKEA och köpa ett tvättställ - utetorkade kläder luktar ju 39t yrhgk MMMMMMH-gott
Gå ut med grannens hund. Den där som tog sig ur selen ja, som jag fick jaga över halva gården.
Träffa Madde. Hoppas på en bio.
Restaurang-kväll med P!!
Baka
Söka jobb..igen.
Läsa
Titta på nya filmer, och serier.



Så fåre bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0