Tvättfilosofi

Är det inte ganska jobbigt..att ha tvättstugan ute på gården? Och dessutom bo högst upp i höghuset, där det för övrigt inte finns någon hiss?

Det är ganska jobbigt.

Men jag är lat på den punkten. Klädhögen bara växer och växer (även om den är ganska liten jämfört med förra gången). Mina strumpor är slut. Överväger att köpa nya istället för att gå ner och beställa en tvättid.

- Ja...jag är ganska lat på den punkten.

Så är det när man jobbar alla dagens timmar, och hinner vara ledig i 3 innan man behöver gå och sova.
Jag hinner inte tvätta.
Men imorgon, imorgon ska jag allt boka en tid...för jag vill nog trots allt inte köpa nya strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0