Serietips

Hejhej!

Jag vill tipsa om serien Modern Family.

Den handlar om 3 olika familjer.

Jay, Gloria och Manny

Mitchell, Cam

Phil, Claire, Hayle, Alex och Luke.

Man får väl reda på lite mer än jag berättar här, jag vill inte spoila något :)

Man får följa de olika familjernas vardag, och det händer alltid komiska saker så man bli sådär glad inombords.. och..vad kan jag säga? Denna serien är genialisk!
Skaparna har tagit händelser som hänt i deras egna liv och använt i serien. Det tycker jag är bra för då kan man relatera lite till den. Alla karaktärerna är olika och de passar in så himla bra! Ingen är lik någon annan.

Den är rolig, familjär, lättsam och..helt fantastisk. Tror inte det finns någon som kommer tycka denna serien är dålig!
- Helt klart en serie som passar när som helst. Ge den en chans om du inte redan har gjort det ;)

http://youtu.be/O5uuMr1YEyE

Här är trailern! Kunde dessvärre inte lägga upp den direkt på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0