stort L. lite (v)ivet.

Hejhej!

Nu har jag fått hit mammas hund Irma. Hon har varit här sedan söndags kväll. Jag hade med henne till jobbet första natten och jag blev verkligen förvånad över hur bra det gick att exempelvis cykla med henne. Riktigt imponerande. Ett problem jag har är att jag blir lite stressad över att inte bli klar i tid. Men jag är i alla fall inte rädd och det är ju skönt.

Nu får vi se hur det ska bli famöver. Om jag ska ha kvar henne eller om jag väljer att hon ska få åka tillbaka hem. Hon har börjat vänja sig lite vid miljön här nu. Vi gör framsteg.


Men jag vet inte. Någonting fattas. Känner mig verkligen deppig. Kanske beror det på att jag inte har träffat P på nästan en vecka!! Har pojkvänsabstinens! Nåja. Det är inte lätt det där Livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0