Happy Halloween

Hejsan!


Har mått lite kasst på senaste tiden pga att jag är en väldigt rutinmässig människa som aldrig kan släppa loss och ha roligt. Stress är mitt förnamn om man säger så. Det slutade med att det till slut brast. Nu ska jag försöka slappna av och njuta av friheten av att vara ung och dum. Jag längtar redan till nästa helg för då ska jag hem och träffa mamma och syrran. Sedan kommer jag ta med mig mammas hund Irma tillbaka. Jag har växt upp med henne, och hon ska få i uppdrag att vakta mig när jag jobbar om nätterna. Just för att jag inte ska vara orolig över att bli kidnappad etc.

Hm..Nu på måndag ska jag på möte inför den där utbildningen jag blivit antagen till. Dock har jag nästan redan bestämt mig för att inte gå den längre. Eftersom den är på heltid kommer jag inte ha någon fritid. Ska till mötet för att få insikt i hur schemat är.

Jag vill vara lycklig, göra saker som är roligt m.m. Hoppas på en bra framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0