Oftast har jag tur i oturen, & det är väl bra.

Hejsan!

Dags för en update nu va?

- Jag har börjat gymma igen. För att vara exakt började jag igår och det känns. Har tränat armar och bröst. Det är typ de sämsta målgrupperna på mig.

- Jag har blivit antagen till en gymnasial utbildning som säger att man kan få arbete inom livsmedelsbutik efteråt (upp till bevis). Jag börjar på måndag och om jag ska vara ärlig är jag ganska nervös. 1½ år utanför skolan. Men det är väl helt naturligt! Ska bli spännande. Är lite orolig över om jag kommer klara av att kombinera jobbet under tiden. Det kanske trots allt blir att jag inte kommer hinna göra annat än jobba, plugga, äta, sova. Och det menar jag verkligen. Mer om det senare! (ja..då kommer jag inte hinna med dansen eller gymmet heller nej.)

- Den viktigaste notisen av alla. Inatt tappade jag min nya mobil i asfalten. En del av mig dog när jag hörde den välkända dunsen. Det var bara sån himla tur att den inte gick sönder!! Det dumma är att jag ska köpa ett mobilskal idag, och det bestämde jag för flera dagar sedan, så händer detta?! Man blir ju trött. Yeye, vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

... och jag har redan tappat min nya mobil i marken 2 gånger =s jag är nog inte rätt person för att få äga en smartphone!

2011-10-26 @ 17:52:12
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0