Oj, pissar du?

När pinsamheter händer mig. Jag blir som paralyserad. Mentalt handikappad.

Scenario 1:

Jag är hemma hos min pojkvän. Ska på toa för att hämta något. Öppnar toadörren och ser min pojkväns pappa står där (och antaligen så pissar han, men jag tittar inte direkt "ditåt" som TUR är).

Vad en normal människa gör:
Ger ifrån sig ett oj förlåt, smått panikartat, och stänger sedan dörren och känner sig så himla dum.

Vad jag gör:
Ger ifrån mig ett ojdå, så panikartat att det låter cool-lungt, går förbi den kissande pappan, hämtar det jag ska och går ut igen. Tänker..vad i hela friden hände precis??? Guud..vad gjorde jag???



Scenario 2:

Jag är hemma hos min kvinnliga hyresvärd. Kommer på att jag har något jag vill fråga henne, och går till hennes rum (där dörren för övrigt är öppen). Det visar sig att hon står där vänd mot dörren med tuttarna i vädret och precis ska ta på sig en bh.

Vad en normal människa gör:
Typ som föregående. Antar jag. Kanske inte om man är kille, men jag är ju tjej.

Men vad jag likförbannat gör:
Stirrar i vad som känns en evighet. Tänker "oj, vad stora och bleka"..Tittar på min hyresvärd som tittar ungefär likadant på mig som jag på henne... Väntar på en reaktion. Får ingen. Framför mitt ärende som om hon inte alls står där med tuttarna i vädret... Går sedan därifrån, tänker...vad i hela friden gjorde jag nu? Varför kan jag inte bara låta folk vara?


Vad kan jag säga. Jag är speciell...

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha xD

2011-10-04 @ 16:59:01
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0