Dans, päron och wordplays

Igår började dansen igen! Den har varit framskjuten en vecka pga min tränare blev misshandlad. Men han såg faktiskt ut helt som vanligt under träningen så allt är nog som det ska nu :)
Var verkligen on top of my game igår också! Gick hem med ett leende på läpparna (efter det att jag hade sprungit som en idiot för att hinna med bussen haha)
Ska jag nämna att Claes Malmberg var inne på dansstudion?? Blev ganska förvånad kan jag säga! Men det var coolt. Är inte så ofta jag träffar på kändisar liksom. Glamoröst liv man har! ;)

När jag ändå har pratat så mycket om bussar i mina inlägg kan jag fortsätta på det spåret.. På väg hem till P idag, med bussen, läste jag en skylt vid vägen, varav det stod "BARNMARKNAD" på. Jag fick en och annan tanke! Förhoppningsvis menar de inte vad min svensklärare skulle säga mig att det betyder.

Nej, nu är det dags att bjuda älskling på varma konserverade päronhalvor, täckta med tosca och vaniljglass!!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0