ett, två, hhhhrrrgghtre, fffyyyyyrraa

Tjolahopp!

Ligger i min nya säng nu, i mitt nya rum och känner mig ny. Detta är andra natten jag tillbringar här och jag känner mig redan ganska hemmastadd eller vad man ska säga. Fortfarande lite jobbigt att befinna sig i köket eftersom jag inte riktigt får plats med min mat i kylskåp/skafferi/frys, det gör i sin tur att jag inte heller har så många maträtter att välja på. Det blir nog ändring på det snart *slänger ut all mat som inte är min*.

Jag har redan varit hemma hos P 2 ggr sen jag flyttade. Haha, så det kan man kalla en mjukstart på flytten. Känns lite ensamt såhär om kvällarna.. fast det är på dagarna jag är som mest rastlös.

Idag har jag känt mig sådär riktigt söndagsseg. Det är precis som att man inte riktigt har vaknat. (Jag arbetade visserligen extra i helgen, så med all rätt för jag vara seg). Kvällen bjöd på ett magpass på gymmet. OMG, säger jag bara. Min mage är en av mina mest otränade kroppsdelar och det märks verkligen. Jag nös 15 min efter passet och fick kramp i magen, haha! Men då gjorde träningen nytta ändå ;) Avslutningsvis åt jag grillad lax, ris och teriyakisås. Laxen tillägnade jag främst mina kära muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0