Experiment stirra på folk för att se om de märker det.

Det är precis som att det är ett sjätte sinne. Häromdagen när jag satt på bussen stirrade jag på en tjej..eller.."kvinna" snarare (så fult?).. Jag stirrade inte medvetet på henne, utan tänkte på något. Sen såg jag att hon vände sig om efter ett tag, och tittade på mig. Jag hann titta bort ändå... Haha, känns så himla dumt när det händer. Man ser säkert helt 'oskyldig' ut också.

Men det har hänt förr att jag har stirrat på folk med mening, just för att se om de tittar sig omkring. Först tänker jag att de kanske känner på sig att någon stirrar, men sen börjar jag tänka på hur jag reagerar om jag märker att någon iaktar mig.
Det är inget man tänker på, man känner det inte alltid heller. Ibland är det bara som en reflex.

Haha, du får ursäkta men jag tycker det är lite fascinerande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0