Pasta och sånt

Ja hallå där :)

Nu ska du får höra om min intressanta vardag. Inatt på jobbet fann jag en bil, varav det satt en man framåtlutad i förarsätet (sovandes antagligen. i värsta fall död). Men å andra sidan var det min största skräck. Jag kanske inbillade mig, men jag vågade inte chansa, så P:s pappa fick ge sig ut och hålla mig sällskap en stund. Tjej + nattjobb...ne..det är inte alltid så kul.

Wordfeud wordfeud, sova, wordfeud, duscha, äta, wordfeud.

Sedan åkte jag för att göra ett ärende i centrum. Tänkte att jag skulle passa på att köpa mig ett par riktiga gympaskor när jag ändå var i farten. Just nu så är jag ute och springer i sneakers om nätterna, och det är inte alls bra för benen sa han i teamsportia-butiken. Som vi alla vet är inte gympaskor speciellt..billigt. Så nu ska jag leva på pasta hela långa månaden (som för den delen inte ens har börjat ännu). Men..det var ändå på tiden att jag skaffade de där skorna.


....ja..sen blev det ett par svarta byxor som var på rea också kanske.

Shoppingvico är tillbaka?! Helt otroligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0