Värsta hypen

Bokmässan i Göteborg menar jag. Jisses..jag är helt slut!

Mamma, syrra och mammas kompis har varit på besök i helgen. Vi sov på hotell inatt för att sedan dra vidare mot bokmässan. Fina grejer får jag säga.

Du kommer ihåg i förra veckan? Jag nämnde att Clas Malmberg var i dansstudion. Well, denna gången var han inte det...lite synd eftersom min mamma har varit chaufför för honom och allt (hon och syrran hängde med till dansen igår då alltså).

Men däremot såg jag Magnus Uggla idag. Han verkade ha bråttom så det blev ingen kändisbild där inte. Sen några timmar senare såg jag Nanne Grönvall.
Sedan fanns det såklart en massa kändisar på mässan. Min syrra ville träffa Maria Montazami men hon ska tyvärr inte dit förrän imorgon. Dock träffade vi Agneta Sjödin istället, och när jag skulle fota de två tillsammans så..ja..då visade det sig att jag filmade! Haha..nåja, hon är väl van!

Over all - mycket trevlig före-helg-helg. Dags att åka en sväng till Madde.....om jag orkar. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0