*Entering the internet*

Hallå? *smyger fram* Är det någon där?...

Jo, jag har varit mitt i en flytt och det har inte funnits något internet. Vad jag har gjort? Hm, min syster är fortfarande på besök här, så vi har lagat en del mat tillsammans. Jag har äntligen lärt mig hur man gör (god) gräddsås! ;)
Hon är lite av en författare så jag har även försökt testa på hur det är att skriva "one shots" med henne som mentor. Det är svårt! Jag har ite kommit så långt på det, men om det blir något bra resultat hamnar det säkert något här! 
Sen har jag fått som vana att kolla facebook och blocket via mobilen -no surprise there. Det gör jag numera varje gång jag har tråkigt på jobbet, plus innan jag ska sova. Har dragit igång med ordspelet Ruzzle, läst lite, samt lyssnat lite mer på ljudböcker. 
Man kan få ett helt okej liv ändå alltså. ;)
Nästan. Utan mobilen hade det nog blivit lite jobbigt ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0