AME DURÅ!

Hejhej!
 
Idag är det härliga härliga lördag! Jag har sovit på tok för mycket, ätit godis till frukost och chips till lunch! Busar verkligen till det ibland, hihi :)

Om ni vill veta anledningen till det buseriet så var det så att jag skulle till affären igårkväll för att köpa smör och gurka. Hade tänkt mig en riktigt mumsig frukostmacka (idag) med smör, skinka och gurka. Jag går in i affären och plockar åt mig det där. Sen plockar jag lite smågodis, går och hämtar en apelsinjuice mmh, det vill jag har till mackan i morgon! Sedan plockar jag åt mig lite chips också när jag ändå är i farten. Ville ju faktiskt ha det förra helgen när jag bara hade jättemkt lösgodis istället.

Kommer hem och hittar chips, godis och juice i min påse. JAHAPP.......då lade jag ifrån mig smöret och gurkan någonstans i affären då ja? Suck på dig Vico!

Så nu vet ni varför det blev en diabetes-frukost.

Men det var faktiskt inte alls det jag ville berätta. Jag ville be om att få bloggtips!
Jag skulle vilja läsa vanliga bloggar. Med "vanliga" menar jag;
bloggar som inte är kända
bloggar som kanske handlar om något specifikt, tex träning, musik, djur, foto, film eller vad tusan som helst som du vill tipsa om
din egna? eller någon annan som du följer kanske?

Simple as that! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0