En (be)hövlig liten informationstext

När jag startade denna bloggen kände jag mig så jäkla sprallig! Kommer ihåg en bekant till mig som sa "nej, jag har slutat blogga.. jag tycker inte det finns något att skriva om"


Jag fattade verkligen inte hur hon kunde tycka så? Man kan ju skriva precis vad som helst!! Jag smällde upp min blogg, men massa idéer och mycket energi! Jag tröttnade någonstans när jag arbetade som tidningsbud. Det blev jävligt mycket med nattarbete, spec när man är i ständig stress pga mörkrädd och en natt hittade en som begått självmord. Det var en fruktansvärd upplevelse alltihop. Inget idealjobb för den mörkrädde som sagt. Pallade inte bry mig om att vara glad och vitsig när jag inte själv mådde speciellt bra.

Hur som helst, så känner jag att jag börjar hitta tillbaka till min kreativa och lekfulla sida. Wannawordplay är en 2 år gammal blogg med många tankar som jag säkert har växt ifrån. Jag tänker fortsätta att skriva här tillsvidare...med samma slags uppbyggnad som tidigare, men jag tycker verkligen du kan ta och kolla in min lite nyare blogg.

Tanken är; enkelt, vardagligt & mänskligt med en twist av ironi. Hoppas att de flesta känner igen sig i dessa inlägg! Go on then! Give it a try!

http://www.mikro.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0