Lite dans har man alltid tid för!

Jag var på 50-års kalas igår. Helt random egentligen. För det första kände jag bara min pojkvän och hans kompis som var där. Alla andra var helt främmande för mig, t.o.m födelsedagsbarnet! Haha, som det kan gå! 

Men det var riktigt trevligt. Det bästa var att 50-åringens favoritmusik råkade vara techno och house. Musik som även faller mig precis i smaken ;) Så vi, unga som lite äldre, dansade så glatt till trumpsta och animals.  

Det var väl mest runt småtimmarna som alla började bli rätt dragna och odrägliga. Typ alla gubbar, som i princip får en att känna sig som ett vandrande köttstycke. Usch, nej..då var det dags att tacka för sig och åka hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0